13 نکته از مصاحبه با رتبه برتر ارشد روانشناسی ۱۴۰۱ – پگاه اسماعیل زاده رتبه 2

همانطور که میدانید کنکور ارشد روانشناسی یکی از پرداوطلب ترین رشته های مقطع ارشد محسوب میشود و دارای چالش های متعددی است ، یکی از راه های موفقیت در مسیر کنکور الگوگیری از یک یا چند رتبه برتر ارشد روانشناسی است، به کمک الگوگیری میتوانیم از تجربه های فردی که این مسیر را با موفقیت گذرانده است استفاده کنیم تا سریع تر و با سهولت بیشتری به هدف دلخواهمان برسیم ، در همین جهت مصاحبه ای با خانم پگاه اسماعیل زاده داشتیم و نکات مهم و کاربردی را برای شما آماده کردیم ، امیدواریم که براتون مفید باشد .

خانم پگاه اسماعیل زاده رتبه برتر ارشد روانشناسی کنکور 1400 هستند ، ایشان در گرایش روانشناسی بالینی وزارت بهداشت رتبه ی 2 و در گرایش روانشناسی بالینی وزارت علوم رتبه ی 14 را کسب کردند ، مشاور اختصاصی خانم اسماعیل زاده آقای مانی مظفری مشاور یک بالینگر بودند.

رتبه برتر ارشد روانشناسی

13 نکته از مصاحبه با رتبه برتر ارشد روانشناسی 1401 – خانم پگاه اسماعیل زاده :

1.من یکسال پشت کنکور موندم، سال اول برای علوم خونده بودم و سال دوم برای بهداشت خوندم.چون حس میکردم سوالات علوم 1400 خیلی عجیب و غریبه و منم نتونستم جلسه رو درست مدیریت کنم، با این حال الزاما همه رو تشویق به پشت کنکور موندن نمیکنم.

2.معلم و شاغل بودم و درس خوندن رو از بعد از ظهر شروع میکردم، هیچ وقت ساعت درس خوندنم را اندازه نگرفتم ، ولی سعی میکردم تحت هر شرایطی به برنامه متعهد باشم.

3.منبع زیاد خوندم و توصیم اینه درس یا کتابی رو حذف نکنید ، خدا میدونه اگر برای کنکور امسال گرامر رو نمیخوندم چی میشد!

4.درس بالینی وقت و انرژی زیادی میگیره، برای همین خیلی مهمه با آنالیز کنکور ها بدونیم رو چی باید بیشتر وقت بذاریم و روی چی کمتر! این کار سرعت خوندن رو برای من بالا میبرد.

5.کسی که بخواد وسواسی درس بخونه واقعا نمیتونه! خود من خیلی وقت ها با چند بار مرور هم مطلب یادم میرفت.

6.روانشناسی فیزیولوژیک کالات جز اون کتابایی بود که واقعا از خوندنش فارغ از بحث کنکوری لذت میبردم و با اینکه نرسیدم معطمی رو بخونم ولی فیزیولوژیک رو خوب زدم!

7.هر درسی شیوه مطالعه خاص خودش رو داره که دانشجو باید پیداش کنه! تو یه درسی خلاصه نویسی بهتر جواب میده ، تو یه درسی حاشیه نویسی .

8.به نظرم تو کنکور ارشد بهداشت بر خلاف کارشناسی یا حتی وزارت علوم تست تالیفی کمک کننده نیست ، تمرکز من هم فقط روی تست های کنکوری بود.

9.سازماندهی خیلی مهمه! به خصوص توی کتاب هایی مثل فیست که نظریه پرداز ، اسم و مفهوم زیاد داره! من خودم خیلی وقت ها فهرست رو تو کتاب فیست نگاه میکردم ، تا بتونم متوجه عنوان های اصلی و زیرعنوان ها و…بشم.

10.با این توجیه که مطالب درس عمومی رو تو کتاب های دیگه خوندم به هیلگارد بی توجهی نکنید، چون تو سال های اخیر تو بهداشت بسیار مهم بوده!

11.کنکور یک مسیر خطی نیست و من هم از نظر روحیه نوسان های زیادی رو تجربه کردم و تعهدم به برنامه بود که من رو در مسیر نگه داشت.

12.اگر برمیگشتم از اول برای بهداشت میخوندم و به نظرم سالی که برای بهداشت خوندم بیشتر به سوادم اضافه شد ، چون جای کمکی رفرنس بیشتری خوندم.

13.به نظرم نمیشه بهداشت و علوم رو موازی خوند! اگر رتبه من تو هردو تا کنکور خوب شده ، دلیلش اینه که سال اول برای علوم خوندم.

کارنامه رتبه های برتر ارشد روانشناسی

برای خواندن نکات مصاحبه سایر رتبه های برتر ارشد روانشناسی اینجا کلیک کنید.

اکثر دانشجویان برای رسیدن به رتبه های برتر ارشد روانشناسی ، با چالش های زیادی مواجهه میشوند ، از جمله این چالش ها انتخاب منابع مناسب ، برنامه ریزی صحیح و مطالعه ی پر بازده با توجه به شرایط می باشد ،درهمین جهت تیم یک بالینگر به شما کمک میکند تا این مسیر را با دغدغه ی کمتری پشت سر بگذارید و به اهداف خود برسید ، برای دریافت مشاوره تک جلسه و طرح مشاوره با خانم پگاه اسماعیل زاده یا سایر مشاورین میتوانید روی لینک های زیر کلیک کنید :

ارتباط با ما
کانال تلگرام یک بالینگر
اینستاگرام یک بالینگر
مطالب مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *