کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم در ۴ اسفندماه برگزار شد. هرساله تعداد زیادی داوطلبین در کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم شرکت کرده و در گرایش‌های مختلف شانس خود را آزمایش می‌کنند. دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳ + پاسخنامه آن در ادامه این مطلب قرار دارد.

سوالات کنکور ۱۴۰۳ به داوطلبینی که قصد دارند در کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۴ شرکت کنند، کمک می‌کند تا با نحوه سوال‌دهی طراحان آشنا شوند.

دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی

دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳

کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳ با کد رشته ۱۱۳۳ دارای ۳۰۵ بوده و مدت زمان برگزاری آن ۱۶۵ دقیقه بوده است. همانطور که پیش‌تر بیان شد این آزمون در تاریخ ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳

در بخش جهت رفاه حال داوطلبین، دفترچه سوالات روانشناسی ۱۴۰۳ قرار داده شده است. اگر قصد شرکت در کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۴ را دارید، حتما این دفترچه را دانلود کنید. مطالعه این دفترچه به شما کمک می‌کند تا با فضای طراحی سوال کنکور ارشد آشنا شوید.

همچنین اگر می‌خواهید سوالات کنکور ارشد روانشناسی سال‌های پیش را نیز مطالعه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم مقاله ما درباره مجموعه سوالات کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم را مطالعه کنید.

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳

 

پاسخنامه کلیدی کنکور ارشد روانشناسی ۱۴۰۳

کلید ارشد روانشناسی 1403

همچنین اگر می‌خواهید سوالات کنکور ارشد روانشناسی وزارت بهداشت را مطالعه کنید، می‌توانید از طریق این لینک آن را دانلود نمایید.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *