از آن جایی که ما خود را متعهد به ارائه ی خدمات با کیفیت و صادقانه می دانیم، این حق را برای مراجعان خود قائلیم که در طی جلسه مشاوره ی تلفنی رایگان با روند کار ما، خدمات ما و کلیت مسیری که باید برای قبولی در کنکور ارشد روانشناسی طی کنند، آشنا شوند. شما می توانید با پرکردن فرم زیر که تنها شامل نام و شماره تماس و توضیحات شماست، از بیست دقیقه مشاوره کنکور روانشناسی حرفه ای و کاملا رایگان با رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی برخوردار شوید.
بعد از پرکردن فرم، جهت مشاوره کنکور روانشناسی با شما تماس گرفته خواهد شد.

درخواست مشاوره رایگان

دانشجوی عزیز همین حالا درخواست مشاوره رایگان خود را بفرستید ، پس از ارسال منتظر تماس ما باشید

معرفی طرح جامع مشاوره ای کنکور روانشناسی

حال اگر شما به دنبال متخصصی هستید که علاوه بر برنامه ریزی کلی، مربی شما نیز بوده و همراه شما، به صورت کامل در فرآیند برنامه ریزی و مطالعه ی شما درگیر شود. می توانید در طرح مشاوره ماهیانه کنکور ارشد روانشناسی شرکت کنید.
در طرح مشاوره ماهیانه شما علاوه بر گرفتن برنامه ی هفتگی برای دروس، سبک مطالعه ی خود را در طولانی مدت اصلاح می کنید، می توانید به صورت روزانه از طریق شبکه های اجتماعی با مشاور خود در ارتباط باشید و از دو آزمون غیرحضوری بهره مند می شوید.

مشاوره کنکور ارشد روانشناسی
طرح مشاوره ماهیانه کنکور روانشناسی، حرفه ای ترین طرح ما می باشد که بالاترین بازده را برای دانشجویان (به خصوص تغییر رشته ای ها) داشته و بیشترین رتبه های برتر موسسه کسانی بوده اند که در این طرح شرکت کرده اند،برای خواندن اطلاعات بیشتر از طرح مشاوره و قبولی های کنکور های سال های اخیر که از طرح مشاوره یک بالینگر استفاده کرده اند ، اینجا کلیک کنید.

مشاوره تک جلسه ای

دوستانی که علاوه بر تعیین برنامه ی کلی و معرفی منابع، سوالات دیگری هم دارند که نیاز به پاسخهای دقیق تر و عمیق تری دارد (مانند سبک خلاصه نویسی، سبک مطالعه، شیوه ی تست زنی، تحلیل نتایج آزمونها و …)، با این حال احساس می کنند نیازی به شرکت در طرح مشاوره ای ما ندارند، می توانند از مشاوره تک جلسه ای ما استفاده کنند.


در کنار شما هستیم

در صورت شرکت در تمام طرحهای مشاوره کنکور روانشناسی، بعد از ثبت نام، جهت انجام هماهنگی های لازم  تا یک هفته، با شما تماس گرفته خواهد شد.
در صورت بروز هر گونه مشکل در این روند، می توانید از طریق صفحه تماس با ما یا مستقیما توسط ایمیل 1balingar@gmail.com مشکل خود را پیگیری نمایید، کارشناسان ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده ی پاسخگویی به شما هستند.

کانال تلگرام یک بالینگر
اینستاگرام یک بالینگر