آزمون آزمایشی برای ارشد روانشناسی هم واجبه؟! دادن این آزمون‌ها چه تاثیری داره؟ آزمون‌ های آزمایشی یکی از اصلی‌ترین عواملی هست که می‌تواند به موفقیت شما در کنکور ارشد کمک کند. شرکت در این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند با شرایط کنکور کم کم آشنا شوید و بتوانید چالش‌های احتمالی را مدیریت کنید. یک بالینگر یک کمپ تابستانه برای شما داوطلبین ارشد روانشناسی درنظر دارد، تا با شرکت در این کمپ آزمون‌های آزمایشی را از همین ابتدای مسیر شرکت کنید.

چرا کمپ تابستانی یک بالینگر را انتخاب کنیم؟

موسسه یک بالینگر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و هرسال تیم خود را گسترش داده است. مشاورین و مولفین یک بالینگر از رتبه برترهای سال‌های گذشته هستند.

  • کمپ تابستان شامل ۶ آزمون تک رایگان درس بوده که به واسطه آن می‌توانید خودتان را در ۳ درس تخصصی؛ روانشناسی بالینی، روانشناسی رشد و روانشناسی مرضی بسنجید.
  • هر آزمون آزمایشی یک بالینگر ۲۰ سوال دارد و در روز جمعه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. از ساعت ۷ صبح الی ۱۱ شب هم فرصت پاسخگویی به سوالات را دارید. از زمانی که وارد سایت شوید، ۲۰ دقیقه فرصت پاسخگویی خواهید داشت.
  • بعد از اتمام آزمون، کارنامه‌ها برای هر شخص صادر می‌شود.
  • دانشجویانی که در کمپ تابستانه شرکت می‌کنند، در یک گروه تلگرامی عضو می‌شوند که مشاورین هم جهت پاسخگویی به سوالاتشان در گروه حاضر هستند.

چرا آزمون آزمایشی یک بالینگر را شرکت کنم؟

  • با شرکت در آزمون‌ها می‌توانید خودتان را بهتر بسنجید و بدانید چقدر از مطالب را یاد گرفته‌اید و چه مسائلی از ذهنتان پاک شده است.
  • یک آزمون آزمایشی استاندارد می‌تونه به شما نشان بدهد که کدام قسمت از هر مبحث مهم‌تر بوده و باید به کدام بخش بیش‌تر توجه کنید.
  • همچنین یک آزمون استاندارد می‌تواند شما را با سبک طرح سوالات در کنکور آشنا کند.
  • پاسخ‌های تشریحی که در انتهای آزمون همراه کارنامه برای شما ارسال می‌شود، می‌تواند به اندازه یک کلاس نکته و تست برایتان مفید باشد.

بودجه بندی آزمون های کمپ تابستانه

برای دانلود بودجه‌بندی آزمون های کمپ تابستانه یک بالینگر کلیک کنید.

ثبت نام کمپ تابستانه یک بالینگر

ذکر نام معرف در قسمت توضیحات برای تکمیل ثبت نام الزامی است. لطفا نام معرف خود را در قسمت توضیحات وارد کنید.

ذکر نام معرف، نام ، نام خانوادگی و شماره تلگرام برای ثبت نام الزامی است.در صورتی که از طریق گوگل یا یک بالینگر با این صفحه آشنا شدید در بخش نام معرف فقط نام یک بالینگر را بنویسید.