زبان تخصصی روانشناسی را چگونه بخوانیم؟!

اکثر داوطلبین کنکور ارشد روانشناسی، با درس زبان تخصصی چالش‌های فراوانی دارند. بسیاری از داوطلبین کنکور ارشد روانشناسی گمان می‌کنند اگر پایه آن‌‌ها ضعیف باشد، هرگز نمی‌توانند درصد خوبی در این درس کسب کنند! اما ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم حتی اگر پایه ضعیفی دارید، باز هم می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب درصد بسیار خوبی در درس زبان تخصصی روانشناسی به دست بیاورید. چجوری؟! برای پاسخ به این سوال، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زبان تخصصی روانشناسی را چگونه بخوانیم؟

زبان تخصصی روانشناسی را چگونه بخوانیم؟

اهمیت زبان تخصصی روانشناسی در کنکور ارشد

همانطور که پیش‌تر گفتیم، خواندن این درس برای اکثر داوطلبین کنکور ارشد روانشناسی، یک چالش بزرگ محسوب می‌شوند. بسیاری از داوطلبین نمی‌دانند چطور باید این درس را بخوانند؟ یا چطور باید درصد بسیار خوبی در این درس کسب کنند؟!

بسیاری از داوطلبین کنکور ارشد روانشناسی در مواجهه با چالش‌های این درس، از خواندن زبان تخصصی روانشناسی سر باز می‌زنند و به طورکلی آن‌ را کنار می‌گذارنند! اما باید به شما بگوییم این کار شما، رقیبتان را بسیار شاد می‌کند. اگر شما بتوانید حتی تعداد اندکی تست درست در درس زبان تخصصی کنکور ارشد روانشناسی بزنید؛ از رقیبی که به طور کلی این درس را کنار گذاشته بسیار جلوتر هستید. به قول فوتبالی‌ها، سه هیچ از رقیب جلویید.

شاید این سوال در ذهن داوطلبین ارشد روانشناسی شکل بگیرد که، چرا با وجود ضریب نه چندان بالا اما این درس این چنین مهم است؟ دلیل آن ضریب پنهان و تاثیرگذاری بسیار زیاد درس زبان تخصصی روانشناسی در رتبه کنکور شما است.

حالا تصمیم با خودتان است. می‌توانید به طورکلی این درس را کنار بگذارید و رقیبتان را شاد کنید؛ یا برای آن تلاش کنید و حتی شده تعداد اندکی تست درست را در درس زبان تخصصی برای خودتان ثبت کنید.

مسیر شروع خواندن زبان تخصصی برای کنکور ارشد روانشناسی

اولین گام در این مسیر شروع خواندن این درس برای کنکور روانشناسی، این است که سطح زبان خود را مشخص کنید. در هر سطحی هستید، باید مطابق همان سطح برای خواندن این درس برنامه‌ریزی نمایید. اگر در اینجا متوجه شدید که سطح زبان خوبی ندارید، لازم نیست برایش نگران و آشفته شوید؛ در ادامه این مطلب ما راه حلی برای شما عزیزان آورده‌ایم که کمکتان می‌کند.

در گام دوم شما باید کتاب‌های تخصصی‌ای را با توجه به سطح زبان‌تان به عنوان منبع تهیه کنید. یادتان باشد فقط صرف خواندن زبان برای کسب درصد خوب در این درس کفایت نمی‌کند! شما باید در کنار خواندن زبان تخصصی روانشناسی، حتما شروع به تست زنی نمایید.

راستی، یادتان باشد که یک شبه نمی‌توانید ره صدساله را بروید! اگر چندین دفعه شروع به تست زدن کردید و نتیجه خوبی حاصل نشد، مجددا تصمیم به رها کردن زبان تخصصی روانشناسی نگیرید. در اینجا استمرار و انگیزه شما نقش حیاتی دارد.

منابع زبان کنکور ارشد روانشناسی

زمانی که به انتخاب منبع برای این درس کنکور ارشد روانشناسی می‌رسیم، بسیاری از داوطلبین در میان انبوهی از کتاب‌ها و پکیج‌ها سردرگم می‌شوند. بی‌شک برای تعیین بهترین کتاب یا پکیج به عنوان منبع برای درس زبان تخصصی، نمی‌توان با قطعیت نظر داد. زیرا پکیج‌ها و کتاب‌های بسیاری برای درس زبان تخصصی روانشناسی طراحی شده است، که هرکدام با توجه به سطح و هدف ما می‌تواند بهترین باشد.

یک‌کتاب کم حجم و نسبتا روان برای آن دسته از داوطلبینی که سطح زبان بسیار ضعیفی دارند، کتاب «متون روانشناسی به زبان انگلیسی» نوشته‌ی «سیدمحمدی» است. ترجمه‌ی فارسی آن هم در کتابی جدا چاپ شده ‌است، که می‌توانید همراه کتاب اصلی آن را تهیه نمایید.

آیا منبعی برای این درس در کنکور ارشد روانشناسی وجود دارد که داوطلبان با تمام سطوح بتوانند از آن بهره ببرند؟

بله! تیم یک بالینگر، پکیج صفر تا صد زبان تخصصی روانشناسی یاورزاده است. شما با هر سطحی که باشید، می‌توانید این پکیج را تهیه نمایید و خیال خودتان را از درس زبان تخصصی در کنکور ارشد روانشناسی راحت کنید. در ادامه معرفی مختصری از این پکیج جامع برایتان می‌آوریم.

ویژگی‌های پکیج جامع زبان تخصصی روانشناسی

در پکیج زبان تخصصی روانشناسی یاورزاده تمام کتاب‌ها، واژگان تخصصی،گرامر‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز شما جمع‌ آوری شده است. همچنین در این پکیج زبان تخصصی، متون استاندارد برای متن‌خوانی با بیشترین بازده به همراه 50 ساعت ویدئو آموزشی که یادگیری مطالب را بسیار ساده خواهد کرد، قرار دارد و به تمامی نیاز‌های شما برای این درس در کنکور ارشد روانشناسی پاسخ خواهد داد.

ویژگی‌های این پکیج:

  • پوشش تضمینی و صددرصد تمام مطالب زبان تخصصی روانشناسی
  • مناسب برای داوطلبان روانشناسی (وزارت علوم)، علوم شناختی، علوم تربیتی و مشاوره
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • بدون نیاز به هزینه اضافه برای خرید کتاب دیگر
  • دارای گروه پشتیبانی تلگرامی و رفع اشکال با استاد

محتویات پکیج زبان تخصصی یاورزاده:

  • کتاب راهنمای جامع واژگان و متن‌خوانی (289 صفحه)
  • کتاب راهنمای جمع گرامر (39 صفحه)
  • کتاب جامع تست‌زنی (128 صفحه)
  • بیشتر از ۳۰ ساعت ویدئو آموزشی

برای خرید پکیج زبان تخصصی یاورزاده و دیدن نمونه جزوات، کلیک کنید.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *